lite snö

nu har det snöat så pass att grannbarnen har gjort en snögubbe. snön täcker äntligen gräset och det är vitt i träden. jag körde jonatan till jobbet och sen fick tjejerna leka lite i snön.
jag försöker klämma i mig min smörgås innan jag ska köra iväg till coop arena och se zillas hockeymatch. jag förväntar mig minst ett mål och ett gäng assister :) ingen press. :P

vi har fått lampor till hallen, sånna som jag har velat ha. nu är det bara det bökiga kvar - få upp dom. jag tror också att jag ska köra förbi coop (obs) och köpa fönstertejp(det är för tidigt på morgonen för att jag ska använda bättre ord) som man kan klistra upp på bauta fönstren i badrummet. jag är less på att folk ser mig när jag duschar!

nä, mata hundarna och ut med dom en sista sväng innan avfärd!!
kom ihåg att du hörde det först!


respect the snow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback