long time no see!

jag har inte varit sugen på att skriva något, för det känns som att det inte finns något att skriva om.
jag har varit med zilla typ hela tiden, spelat super mario, druckit öl, sett hockey, snackat skit om folk som inte hör, snackat skit om folk som hör.. det vanliga.

jag har börjat se entourage. lätt serie, enkel att följa. riktigt rolig också! bättre än big bang theory! jag blir inte less på entourage ens. det är ingen "spela kungen och lyssna"-serie.

julpyntet borde få komma fram också, jag som har längtat. synd bara att det inte ser ut som att det blir någon gran för våran del. julklapparna är stryda iaf.
från fönstrerna i lägenheten kan jag se en upplyst gran som älvsgården stoppat upp. det är en rejält granjävel! mysigt! :)


kom ihåg att det var ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback