lördag

igår lagade jag middag! eller ja, jag vet inte om jag kan ta all ära för det. jag skalade iallfall potatisen och skar den till klyftor. jag var den som valde och köpte fläskfilén som var färdig marinerad och inte någon 10-poängare. jag missade totalt att den var färdig och bara skulle värmas upp. passa er för den! den säljs i en triangel-formad förpackning och min är inköpt på kvantum. inte speciellt dyr faktiskt.

idol sågs väl av samtliga som läser min blogg (utom linnea, för hon har inte tv4 :P) jag tyckte faktiskt att det var helt rätt att calle och mariette fick sjunga om och mariettes tur var kommen.
erik kommer vinna, men jag hoppas och vill att tove tar hem allt.
och trots att de är jätte duktiga allihopa så vill jag inte se någon i melodifestivalen, vanliga festivaler eller liknande. det är en såpa som stannar där. ABSOLUT INTE ALLSÅNGEN! (med reservation för ändringar)

ikväll ville johannes att det skulle bli festligheter här. eftersom vi är så goda och snälla vänner ställer vi upp! jag måste erkänna att jag Inte är speciellt sugen just nu. dammsuga, plocka, göra fint, klä på mig! duschen kom sent igår så den hoppar jag nog, iaf vad det gäller barret.

uäk, börjar bli hungrig. det gäller nog tjejerna också. jonatan var duktig och gick ut med dom, han har ett mördarpass idag 13-16. klarar han det så klarar han allt.
kom hit med käk someone? kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback