måndag

en riktig slaker måndag. jag ställde in sjukgymnasten och vilade. jag kände mig helt seriöst inte riktigt frisk imorse. började fundera på om det kanske var sprutan som som spökade. men det gick över, puh!

det ringde från ett 0920:nr tidigare, jag vågade svara och trodde att det var radiotjänsten igen. var lite smått otrevlig först tills jag fattade vem jag snackade med. men det blev fint ändå :) jag ska jobba imorgon. 0800 till 1630 om jag minns det rätt. kul att bussen går halv åtta :) kommer vara stekt.
jag ska iallafall bada innan jag går och lägger mig. har redan panik över att jag ska upp "snart" plus att jag ska till sjukgym. igen i övermorgon kl.10.

jag har pynat lite lätt också. det känns som att jag borde ha mer än en låda. känns tomt! det känns som att det var juligare i den förra lägenheten?? scary.
kanske för att inte en enda julpinal (inte ens gardiner) är i sovrummet.

luleå möter rögle borta as i write och jonatan är en arg fisk i vardagsrummet. elaka och högljudda rop om domaren. men det är väl så det ska vara när det är hockey? :)
njä. badet nu.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback