måndag

är det illa att jag var tvungen att dubbelkolla att det verkligen var måndag? jag misstänkte att det kunde vara tisdag.
igår kom jonatans kompis och snabbtittade på lägenheten. jag kan nästan lova att de kommer komma i ordning före oss, trot att det skiljer 3 månader mellan inflyttningarna!
men, det börjar ta sig. en lampa hänger i hallen nu! wohoo!

jag ska gå ut om en stund med en jävla massa godis och få nellie att fatta inkallningen om en normal hund. jag börjar bli less på att hon stänger av öronen! att hunden kommer efter 4e gången gör mig gaaalen!
kanske en proemenad till dollarstore och införskaffa möbeltassar? ska packa en skojväska också.

jag ska också testa göra fläskfilépasta till middag. kan väl inte vara så svårt?
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback