okej, fine :)

ja, metro hade fel igår! jag som tyckte att det var lite små roligt när de hade lite pejl på läget. men vilken skön timeing att ha fel då?! eddie var ju klar för att åka hem, inte mariette. hon kan åka sen, inte nu.

annars idag har jag varit på "norrbottens vackraste" i arcushallen med sistaah och mini-me. jag trodde aldrig att vi skulle stanna speciellt länge men så blev det. jag fick ont i hjärtat när jag såg schäfrarna gå i ringen :/ jag vill ha en schäfer, men aldrig i livet en som ser ut sådär :/ utställningsschäfrar borde avlivas, de kan ju omöjligt må bra. stackarna.. :´(

best in show (eller liknande) i valpgruppen blev en ziita vovve, fast brun (engelsk springer spaniel)
så lite små kul var det. det snackas om att åka till björx och äta middag. KUL att jag ska vara chaffis. jag är lite smått irriterad. jag ska ta på mig det kortaste och mest.. ja, ni fattar. (jag är arg) gaaahhh!!!!!
alternativt tar jag på mig mjukiskläder och surar. haha jag låter som ett tjurskalligt barn men jag får gnälla huuur mycket jag vill här. punkt.
kom ihåg att det var här ni hörde gnället först


respect ME


Kommentarer
Postat av: Linnea

call me baby.. =)

Och såklart är zita vovvar dom vackraste..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback