rant

fortfarande ingen lust att skriva något. jag försöker hålla mig sysselsatt och har varit med på "ranten" med sistaah och annafena. skoj fick lite hundmat, glömde igen att köpa den rejäla påsen när pengarna trillade in. fuck.

jag blev sugen på att åka ut till bergnäset och gå på hundhuset med båda eller ena vovven. men när jag inte har någon bil blir det ett projekt att ta sig ut dit. ett LITET projekt. jag blir nog hemma trots allt.
jag kan styra upp balkongen istället. även fast jag inte har najtråden till lyktorna ännu! var inte så fint när de hängt nästan kloss mot taket.

igår var det luleå hockey hemma, hemma här. gemensam middag och så. på torsdag är det nedsläpp igen mot djurgården om jag inte minns helt fel. luleå vann btw med 5-3 mot HV71.
usch, ska inte smitta av mitt deppiga humör på er.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback