söndag 09.11.22

i fredags åkte annafena till kanarie öarna. jag och zilla var ju tvungen att hitta på Något iallafall. vi drack öl och drog till allsar. båda två mådde dåligt på lördagen och jag fick ligga på dass igen. "ska bara ta det lite lugnt" jo tjena. men jag tror att det var kul iallafall.

på lördagen efter att jag började kunna röra mig utan att gå med en påse i höger handen fick jag middag på björx. tacos måste vara världens bästa bakis mat! hann dessutom ringa linnea innan jag åkte till mias mamma saila. mycket trevligt! hennes nya kök var "to-die-for"! hela huset såg totalt annorlunda ut! mia kommer svimma när hon kommer hem någon gång till år 2050.

idag är jag sugen på att åka till hundhuset. även sugen på att få internet att fungera normalt.
jag måste också börja städa och planera tårta och fika tills på tisdag. jag tror jag köper en tårta och mutar någon att städa! :) kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback