söndag1337

igår var det egentligen tänkt att det skulle vara en liten fest här, men det var inte så imponerande så det blev aldrig av. jag och annafena drack vin här en stund tills vi vågade oss över till henne. där hade zilla tagit över och hostat en lagfest. det var lite små trevligt ändå :) fick se min tvilling som bodde i arvidsjaur!
taxin var special!! 9 pers som ska åka som ett lag, så skickar de bara en liten bil. iii helvete.. jag stryde upp biffen. haha "säg till om ni vill ha en manager!"

före i kön på allstar med hockeylaget(nej jag spelar inte)
kul där inne, träffade folk. dansade till och med lite om jag inte minns helt fel. tappade bort folk. skrek fula ord till folk. yes, en krogkväll :)
det var till tegelstenen jag "råkade" ropa lite, he he he. skvallerbytta btw.

NÄ mer cola för att försöka klara baksmällan på ett schysst sätt.
kom ihåg att det var när ni såg det dubbelt först


respect mitt sämsta bakis språk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback