still söndag 09.11.12

det blev ingen resa till hundhuset =( jag var någolunda startklar en timme före. men jonatan kom hem och vi var tvungna att handla mat. mindre miss att åka till ica maxi där det tar en stund att ta sig genom. blev en vaxduk rikare iallafall! kan vara bra att ha vid födelsedagar och liknande. speciellt då inläggningsskivan måste fram!

tack vare, eller på grund av (själv själv) fick vi äta på björx. nog är det alltid god mat när vi blir bjudna, men! heelvitto vad gott. jag tror det var karré och egna potatisklyftor! :) ÅH vad gott. första tuggan.. jag trodde jag var i himlen! ÅÅ (lite retsticka med linnea, men det var fortfarande riktigt gott)

den lila fisen hann jag också ringa en kortis till.
kollade på vem kan slå filip och fredrik också. jag blev lite upprörd i basket grenen. domaren sa "bara försvar" till utmanarna och ja, jag trodde själv att första delen är försvar och andra får man försöka själv göra mål. men icket.mhmm..

snart ska jag upp. jag har snabbduschat och ångrar mig lite. håret kommer se riktigt spännande ut på morgonen. men åh, jag har ju bil på morgonen! :) lucky me!
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback