vad ska vi göra idag?

jag satt halva morgonen och pratade på msn med sistaah. total idé torka. jag hade redan tackat nej till viktorias erbjudande om lunch i stan. jag är fan aldrig i stan, jag har blivit storheden nörd. sorry.

efter att mina klockrena förslag om pulkåkning och promenad upp till mjölkuddsberget blev total dissade kom sistaah på vad vi skulle göra idag : åka skridskor.
sagt och gjort. jag sistaah och annafena drog till a-b-c-d hall (c kanske) och åkte. vi "råkade" vara lite tidiga och fick hela planen för oss själva. sen blev det trångt och vi åkte hem. "vi åkte i över en timme" :)

hockey ikväll. jag är hungrig och ska försöka komma på något att slänga i käften. jonatan slutar jobbetom 40min och kanske också vill äta mat?

badet var underbart. varmt.. mmm :)
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect me on the ice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback