Vem blev intervjuad i metro?

"Idag intervjuades Mariette men hon ska sjunga duo med Calle så det kan lika gärna vara han som åker.:)"
citat från min korrespondent i stockholm (mipi)

Klicka här för att komma till metros intervju.

Så. jag är lite besviken över metros val av person att intervjua, men det är trots allt tove eller erik som tar hem spelet. men hon kan få stanna lite till. iallafall tills eddie, calle och reza har åkt hem. en pallplats iallafall. men men.. det kanske blir calle?

om fem timmar ska jag infinna mig i "city" (känns lite fånigt att säga det om luleå centrum) och ta sprutan. jag tar hellre den och blir lite sjuk än riskera att ligga på sjukhus med slangar i halsen och få betydligt fler nålar instruckna.

kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer
Postat av: Anna

Varför skulle du ligga i respirator när du inte ens är i riskzon överhuvudtaget? Du är ju 100% frisk. Så för dig blir det nog bara en vanlig influensa. och Vaccinet skyddar bara 50% :)

2009-11-13 @ 22:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback