åååhhh


jag har fått problem. jag har hittat en fin vinterjacka. på bilden saknas luvan med massa ludd/mys. but still, hur skön ser den inte ut att vara? Didriksons Expedition parkas heter den.
tankarna om att få svansa omkring i den där jackan stör mina övriga tankar. jag har glömt att boka tvättid bland annat. wosh.
förra vintern var jag helt inne i canada goose och skaffade en inte helt riktigt jacka, den röda. men eftersom den inte är helt riktig så pallar den inte med när det blir riktigt kallt eller om man är ute länge. därför, därför förtjänar jag Didriksons Expedition parkas! HA!

och som det inte vore nog med jackor. jag lånar just nu jonatans north face jacka och nu har han "tagit" tillbaka den. han cyklar till jobbet dagligen i den jackan. jag blir alltså jacklös, om man bortser från vinterjacka. känns liite tidigt att börja dra fram sånna grejer.
DÄRFÖR har jag hittat en på blocket:



jag är väldigt osäker på om storleken passar mig. det som är bra med den här jackan är att den för det första finns i luleå och jag tänka pinna in till stan senare och prova en i samma storlek som den på bilden. jag har ju faktiskt en likadan fast i vintermodell, och grön. ska testa lägga ut annons på blocket och se om jag får iväg den?

vilka problem. jag är inte färdig! jag har inga täckbyxor! eller ja, men det är tur som att det är hängslen för annars hade jag tappat dom. jag ska fan ta hand om andras hundar tills jag kan ta pengar därifrån och köpa massa vinterkläder! någon som känner att de vill ha en dagmatte?? :)

nä nu ska vi ut och träffa molle och lisa!
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect my thoughts about my wearing!
(
fyfan vad språkkunskaperna är på topp,haha)

Kommentarer
Postat av: Till Viktoria silvstedts häftiga kompis

Ja jag är faktiskt nöjd. Nej inte blir jag det kul att någon gillar kläderna jag köper;) Hehe. Vi måste endå på stan du och jag någon dag måste kolla på en jacka. även fast jag har miljarder juackor.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback