autumm... and just behind the corner comes winter



igår låg jag och läste från tolvslaget till halv tre på natten. så bra är inte ens boken? jag hade inget att göra! jag läser fortfarande röda vargen av liza marklund. det enda roliga är att det utspelar sig rätt mycket i luleå, svartöstaden och karlsvik.

jag ska skynda mig att läsa klart boken så jag får börja på hypnotisören. mini-me hade precis läst ut den, så nu måste jag skynda mig. alla säger att den är bra så... jag får väl testa :) jag har tappat suget att lyssna och läser nu hellre själv.



jag var ute med hundarna för några timmar sedan. tog med mig kameran för en gångs skull. KAMERAN inte mobilen!













det är rätt mysigt ändå. det är här jag och annabena är ute och traskar typ varje morgon med hundarna. fast nu är de små mössen i turkiet och solar.




lite höstbilder från min sida också. inte lika fina som alla andras, men det är iallafall mina bilder.


ikväll spelar luleå hockey emot frölunda eller om det var färjestad. same shit different names! :P
annars små kollar jag på heroes, lyssnar om ärligheten ska fram. jag tycker om att lyssna på mina serier.

vet inte hur jag ska göra ikväll heller. uääk. jag blir bara trött och tjock i huvudet av att fundera på det.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback