cykeltur!



ja, idag var som sagt dag 1 med en till vovve om dagarna. molle är stört skön! vi tog varsin cykel och körde slut på samtliga hundar. vi hade faktiskt riktiga ärenden på björkskatan och inne i stan och Självklart fick de små liven springa brevid cykeln!

 

vi kom in sen. (no shit?)
alla tre fick ett litet bad eftersom de var riktigt skitiga från cykelturen runt halva stan. jag tycker att de var rätt söta på den där bilden. lite smått blöta och ligger på en handduk istället för den fina vita pläden. de har samma energi och behandlar varandra (även den stora vita björnen) som att de alltid varit med varandra! hur härligt som helst :)

 

bortsett från vovvar idag så har jag kommit fram till att tjejen i the ring har en vit klänning på sig, inte

en svart som den jag köpte på toys r us. jag är kluven. hmm. men så länge man är läskig eller? nja. vi får se imorgon när jag och annafena drar på yttligare en galen halloweenjakt!

 

jag har hunnit dammsuga som jag så duktig hade utlovat. min belöning : popcorn.
Den som säger något annat kastar jag ner från bergnäsbron.

kom ihåg att det var här ni hörde det först

 

 

respect

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback