flickan som lekte med elden

jag var på bio igår med viktoria och isabella som sagt. eftersom jag har läst (måste jag skriva lyssnat?) på alla tre böckerna senast jag jobbade på ssab så hade jag svaga fina minnen av vad som skulle hända. jag blev lite besviken, men det blir man väl alltid eftersom "boken är alltid bättre än filmen". men den var inte dålig för det, bara så ni vet.

jävligt många som bryr sig om vad jag har att säga idag. jävligt många som undrar vad jag ska äta till lunch : tacoköttfärs och mackisar. jävligt många som undrar varför jag fortfarande har min handduksturban på skallen..
ååå.. ska göra ett ryck innan LKB killen kommer. kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback