halloween

innan jag somnade inatt låg och och funderade på festen som är nu ikväll. jag har en trasig klänning eftersom det är ett hål i den och jag har ingen game plan för sminket. jag äger fan inte ens en kajalpenna.
blir nog bra. skulle behöva färga håret också. kanske ska väcka upp mini-me och be henne snabbt slänga i färgen i skallen på mig. det är ju fan tre strycken förpackningar, det måste väl gå?? :)

vi har också haft en mindre fight med grannen här under. jag har ett svagt minne av att jag har skrivit tidigare att de spelar hög musik (läs bas) varje fredag och lördag - varje helg. nu fick vi nog. klockan var inte ens 22, men det hindrade inte oss. vi knackade på hos grannen och bad henne sänka basen. otrevlig och nonchalant, utan att be om ursäkt så märkte vi ingen skillnad. vi lät det gå en stund, ingen skillnad fortfarande. när klockan var efter 22 blev jag less, jag ringde störningsjouren.
efter att de kommit förbi så kom brudfan upp och plingade på dörren.
"jag tycker det är dålig stil att ni ringer, jag vet inte hur man sänker"
"men skoja inte, det är varje jävla helg"
ååå.. mia tyckte att jonatan skulle ha gått ner och sänkt själv, hahha. visat brudfan hur man gör för att sänka basen. till och med jag hade pejl på hur man reglerade basen när vi hade en. men vi sålde för att den inte går att riktigt använda NÄR MAN BOR I LÄGENHET!!!!

jag har ingen direkt lust att skriva något idag heller. känner mig lite less.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect mini-me som sover i min soffa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback