halloween!





jag har funderat och klurat kring vad jag ska klä ut mig till på halloween och lite halvt bestämde mig för att klä ut mig till någon slags disco-brud. men nu har jag second thoughts. jag är inne på the ring tjejen. det kan ju inte vara så svårt egentligen? stoppa allt hår i ansiktet och sminka sig som en störd tjej i vit klänning.




eller varför inte joker? visst det är en manlig karaktär, men det är halloween!!





jag tänkte också på saw dockan. det är inte heller så svårt?              

googlade lite och hittade en klockren :


hahahahah

är den inte klockren?? :) jag undrar om man hade kommit in på krogen OCH tagit hem pris i bästa utklädnad? eller är blir det något slags hets mot folkgrupp?? :)

jag har svårt att välja nu iallafall. och jag blir ännu mer stressad utav att veta att det är dags snart. jag och anna kommer styra upp den bästa halloween festen EVER! så flirta med någon av oss om ni är sugna. vi kör all-in!!:)

på riktigt, har ingen någon fin idé på vad man ska klä ut sig till?
nej fan. sängen. nu. kom ihåg att det var här ni hörde det först

 

respect

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback