hundjäävel

idag kommer jag i stort vara okontaktbar. när jag skulle gå och lägga mig igår såg jag vad den lilla råttan hade lyckats med... ätit upp min laddare för, jag vet inte vilken gång i ordningen.

natten blev inte bättre av att jag vaknade kring 2-3 tiden inatt och hade nästan samma smärtor som jag hade då jag funderade på om jag skulle väcka jonatan eller ringa 112. jag tog mig varsamt ur sängen, tog tabletterna + ipren och satte mig på soffan med en kudde bakom skallen. där har jag sovit tills nu.
det är inget roligt längre. jag får ont på dagarna i ryggen nu också eftersom jag använder kroppen annorlunda än när jag är hemma.

nååå.. bussen går (BUSSEN) 8.20 och jag vet inte så mycket just nu. ska ut med dogs, klä på mig, göra färdigt två mackor, en till bussen och en till.. något annat. jag tänker fan inte lägga på något ansikte!!
kom ihåg att det var här ni hörde det först

respect my hips

Kommentarer
Postat av: Emma

Men shit Sara, du måste ju få nån hjälp för det där :( :( synd att sjukvården suger så jävla hårt, man får ALDRIG hjälp. Gah!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback