lite mer höst










som bekant mådde jag inte som en prinsessa i söndags och jag fick lite dåligt samvete över att tjejerna fick lida. därför packade jag ner min bok i en väska tillsammans med onödiga hundgrejer och pinna in mot stan. "det kan inte vara så långt". näädå. jag trodde att jag snart var vid början på banken var jag HALVVÄGS! när jag gick från kvantum för ett gäng dagar sedan kändes det betydligt närmare än att promenera efter vattnet.

jag vet iallafall vilka två som var nöjda.
jag lämnade igen boken på bibblo och belönade mig själv med en varm choklad. den var INTE god.
till kvantum sen och time:ade in jonatan perfekt!

efter mitt rus av att jag gjort massa saker igår kunde jag inte vara sämre idag. nej, jag tänker inte gå in till stan varje dag. jag tänker ta bilen senare.




men jag tog några bilder idag igen. jag tog till och med, med mig godis i en såndär påse man fäster i byxorna/bältet (treatbag)












lite måste jag få roa mig med. jag är fullt medveten om amatörnivån(nej förlåt, nybörjarnivån) på mina bilder. men det är iallafall roligt!!

nu ska jag relaxa till two and a half men. jag har redan hunnit se one tree hill, desperate, gossip, true blod, the big bang theory, dexter osv osv..
snart ska jag starta med supernatural.
super spännande information. kom ihåg att det var här ni hörde det först.


respect



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback