NÄÄ MEN SERIÖST??

mm... infann mig på vårdcentralen några minuter före elva och blev positivt överaskad när jag fick gå in ett undersökningsrum 3 minuter före klockan slog elva. en sköterska tyckte att jag borde kommit betydigt tidigare (alltså då jag bara hade ont i ryggen).
sköterskan skulle hämta en läkare och bad mig vänta.
jag satt i trettio minuter! EN JÄVLA HALVTIMME! för att hon sen kommer in och säger "åk hem". gaahhh!! hon hade åtminstone vett till att skriva ut någon slags smärtstillande medicin men jag märker inget ännu.

ALLTSÅ:
jag ringde på morgonen.
de ringde upp och fick tid efter några om och men klockan elva.
jag kom dit
jag fick åka hem utan att träffa en läkare
jag skulle ringa imorgon på morgonen igen och boka en tid, så skulle jag kanske få träffa en då istället.
seriöst?

jag förstår inte riktigt dealen med vårdcentraler. jag förstår inte heller varför man inte får boka en tid till en annan dag. varför måste man ringa kvart i åtta och få en jourtid? VARFÖR? jag vill förstå.
om de skickar en räkning på det där.. då, då... jag vet inte vad jag tar mig till. de har ju lurat dit mig.
min plan gick med andra ord i stöpet.


men det finns bra saker också. vårdcentralen ska inte dra ner mitt humör, nej nej. idag ringde LKB och frågade om jag skulle hinna utrymma sovrummet från möbler. imorgon kommer det en människa och ÄNTLIGEN fixar upp sovrummet. jag hade nästan gett upp hoppet om att jag skulle slippa ringa och tjata på lulebo.
iihh....
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer
Postat av: Linnea

Men ta och ge dom en smäll på käften... Dom där jäkla vårdcentralerna...

Förstår om du är irriterad.. Jag är ju fan det.. Haha..

far hem till min mor å far nån dag så vi kan prata =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback