nog är det gud förbannat.. för andra gången!

jonatan slutar kl.18:00 och ska träna efter jobbet. vilket betyder att det blir en rejält sen middag. därför har jag tagit beslutet att laga en rejäl frukost/brunch/lunch/mellanmålsmat.
kyckling, bacon och soltorkade tomater blandat i créme fraiche. till det tänkte jag koka någon slags pasta. jag började tycka att plattan pastavattnet stod på var rejält långsam.
det var först ca 15 minuter senare som jag märkte att jag hade dragit ner plattan från sexan till ettan. jag har stått vid spisen och nästan stirrat in non-stop på det där jävla vattnet, i väntan på att få (äntligen) slänga ner mina makaronliknande pasta-grejer!

det var verkligen inte det här jag behövde!! jag längtar verkligen till maten är färdig, för då ska jag se på grey´s anatomy!!! kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect my cooking

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har faktiskt åxå käkat lunch idag!!!! men var för att vi drog iväg vid halv tio o tränade. Åt gröt till frukost, men man blir ändå hunrig vid ett! :)

2009-10-17 @ 02:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback