nu har jag chansen!!!!



jag har styrt upp det nu.
"när kan du hämta den?" HA jag "vann" den! 650:- och den var utlagd för 800:- jag känner mig rätt nöjd ändå. jag kollade dessutom upp bruden lite innan jag la mitt bud. det är ju en liten brud, ung brud. shit, 4 år yngre! inte trodde jag att folk som är 4 år yngre fattar vad en fjällräven jacka är (behöver jag säga att jag har sämst humor?) allame go shopping eyy, me go shopping...

igår såg jag inlåst. två avsnitt på raken. (play) och jag, JAG JAAG lagade middagen. det blev tredje gången som jag står för matlagningen inom en vecka iallafall. jag vet inte vad jag har fått för ryck! jag har lagat kyckling och köttfärssås två gånger. jag misstänker att jag har varit för hungrig för att orka tappa lusten att laga? eller varit för hungrig för att överkoka pastan.

idag ska vi mötas igen och gå med hundarna för att sedan ta in samtliga tre dogs Här, hos mig. jag är inte ens nervös eller spänd. jag tror inte det blir några problem. lite jobbigt om de har blivit skitiga :) inskolning! haha.

någon slags frukost nu kanske.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback