ny serie..



jag försöker se. jag trodde att den skulle vara bättre. jag började se supernatural utan att veta alls vad den handlade om.
den handlar om två bröder som åker runt och "tar kål" på det övernaturliga. som jag har fattat det så har dom inga egna superkrafter. utan bara åker runt och typ.. tar död på andar och lite sånt. missar man ett avsnitt så har man inte missat så mycket törs jag påstå.

jag trodde att det skulle vara som heroes, the 4400.. något sånt. men jag ska se första säsongen iallafall.

senare ikväll tänkte jag lämna FK-papper, äta köttfärssås och spagetthi, hämta lite grejer från gammelstad och sen ta det bananas!

kom igen.. kan ingen ge mig en bra serie? det är långsamt med halvtaskiga serier/rejält dåliga.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha.. Nu får du nog ta och börja träna på gym eller nå... Du sitter ju snart bara inne och tittar serier.. Eller du gör ju redan det.. hehe..

Skaffa en hobby!!!

Eller kom till USA å häng med mig =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback