one hour!



JAG KLARADE NATTEN!!!!!!!! hör ni det?? :) jag klarade natten! fyfan vad jag hade svårt att acceptera att få sova på en ipren! men jag klarade natten. det gjorde bara lite ont i jämnförelse med förra natten. jag vaknade bara när jag försökte vända mig, iofs gick det inte varje gång men någon gång lyckades jag!! :) iiihhh!!!

jag ringde dessutom till mjölkis centralen och väntade till halv tio(!!) innan de ringde upp.
"ring imorgon" varför är jag ens förvånad?
MEN hon började fråga ut mig (första gången) om hur det kändes, vart det gjorde ont osv. det slutade med att JAG FICK EN TID KLOCKAN ELVA!!! :) om en timme ska jag få träffa en läkare. jippikajey!

jag hoppas verkligen inte att han också säger "ta en ipren och åk hem" då smäller jag av! men jag ska inte säga något ännu. det är säkert en kompetent läkare med stoor erfarenhet av rygg/höft problem. inga bekymmer där. mitt enda bekymmer kommer bestå i om jag får på mig byxor eller om jag ska åka dit i kjol! :)

kom ihåg att det var här ni hörde det först

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback