tough choice!



jaa.. rösta nu!! (jag skrattar åt er som inte förstod att det var en bild)



jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.
idol är ju roligare i början eftersom man får skratta åt folk som inte har vänner som talar om att de inte alls kan sjunga. iofs är det samma sak i melodifestivalen också, kolla bara caroline af ugglas.

min teori till att idol har 73,6% just nu är att det är ett pågående program och att peter jidhe var på bild.

är det alltså häftigare att vara med i idol än i melodifestivalen?? ska vinnaren av idol 2009 få åka och presentera sverige i eurovision? det verkar ju inte ha gått så bra för sverige tidigare, så varför inte? alice var en klart bättre tvåa än vad af ugglas blev.

jag blir snurrig. totalt snurrig. jag ska försöka ta mig in till stan och lämna igen min bok! röda vargen ni vet. ska försöka lägga vantarna på den nya idag.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect melodifestivalen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback