vi har jobbat idag

japp. mamma ringde tio över åtta på morgonen :
- "upp och hoppa. ta på dig kläder och kom hit"
jag fattade inte så mycket, men tog mig upp och fick tag i viktoria.
så jag har jobbat lite idag, det blir mer imorgon. 07.30 ska jag börja!!! men barnen har jag inget ont att säga något om så det kommer bli bra det här.

jag har alltid tyckt att jonatan varit lite vek när han är så kvällstrött.. men nu håller jag på att smälla av. klockan ställs på 06.00 för att ta bussen som går någon minut i sex. tar ju ett halvt år att åka med 9an. bussfan ska ju svänga in ÖVERALLT!!! mhm. tror inte det är så bra grej att komma försent så jag är hellre tidig.

jag tänker inte nämna något mer av dagens händelser utan sätter punkt här och säger godnatt.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback