annas tattuering och idag grejer!


anna sitter och kollar vad som ska bli permanent på hennes arm!






jag tror att anna försöker tänka sig bort till en plats där det inte gör så ont ;) haha.

lite halvsent att visa, men det är ändå samma vecka haha (igår). hon har själv lagt in en bild på
hennes blogg där ni får se det färdiga resultatet.




för att återgå till något mer akuellt (typ idag) så har jag ordnat med nytt tyg till kökssoffan. jag köpte även en svin ful klänning som blev, jag vet inte om jag törs säga det, snygg för att den var så ful. jag la undan den igår innan anna tattuerade sig.
ni får med stor säkerhet se klänningen på bild senare. mitt försök att fota den nyss var inget bra.
jag vet inte om det är något jag ska ha på mig på halloween eller om vi går på cleo på lördag? :) illa alltså.

jag har också varit på malmen och ätit lunch idag. jag har också varit i stugan idag. jag har också en bild ifrån stugan idag :)



en liite annorlunda vinkel kanske. taget från "skogen" bakom stugan. det är närmare än vad det ser ut som
iallafall. nellie och skoj var självklart med på min tur i skogen, varför i helvete skulle jag annars pinna in i skogen?





nellie och skoj i skogen alltså -->
mycket fint fotat av moi.










imorgon är vi alla lediga och jag undrar vad det blir för aktiviteter. nellie ska iallafall badas. hon har en LILA fläck mitt på skallen typ. jävla blåbärshund. "hejjagälskarattrullaiskogen".
det lutar väldigt mycket åt att äta i stugan. mamma brukar alltid handla något gott att äta :)
nee... jag har blivit pensionär och måste gå och sova nu. läsa min bok tills jag inte orkar hålla upp den längre ;)
kom ihåg att det var här ni hörde det först



respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback