bärplockare

jag blir snart galen. de är överallt. när jag är ute och går med nellie och inte ser en enda själ så långt ögat når låter jag henne springa precis som hon själv vill. plötsligt hör jag ett litet lätt "IIIHHHH" från skogen. jag ser fortfarande ingen, men en risig jävla cykel så parkerad ett gäng meter bort. vad i helvete. jaha, ropa in hunden. gå förbi stackars bärplockaren och släppa hunden igen... jaha... "IIIHHH" igen. helvete.

är det bara jag som mött? sistaah? annafena? det är ju till och med mellan tunaskolan och lägenheterna på nån KULLE som pappa sa, inte berg. i-lands problem i know.


i övrigt börjar vi ta små (väldigt små) steg frammåt i lägenheten. jag är fullt medveten om att alla andra får i ordning på 1-2 dagar medans vi är inne på en vecka.
tv:n hänger nu på väggen, ljudet är inkopplat och jonatan har dammsugit i sovrummet. madrassen ska upp från golvet! mini-me har hjälpt mig att diska (okej, hon diskade och jag torkade)
när grejerna börjar komma på plats känns det lite bättre. diskmaskinen saknar någon sak, så den kommer väl igång lite senare. jag får väl muta någon till att diska. '

jag undrar om jag ska geeka till tv4 eller hjälpa jonatan med sängen? av bekvämlighets skäl väljer jag nog att sitta kvar på soffan. jag anser att jag förtjänar det.
kom ihåg att det var här ni hörde det först



respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback