börjat lite lätt...

Golv: 4430 kr
Tapet: 0 kr
Övrigt: 1890 kr



nu har det blivit bestämt vilka tapeter som ska klä sovrummet. jag var inne på ljusa tapeter med det blev den mörkaste grå som lulebo har att komma med = inte speciellt mörkt faktiskt. jag försökte tappert få fram något liknande färg via paint.. men, ja. lite likt.

lite så trist att det stor 0 kr på tapetfonden bara. jag vill ju styra upp lilla väggen i köket också. jag räknade ihop att det var fem stycken våder på den väggen. egentligen bör man ju kunna köpa en rulle ur egen ficka och smälla upp? men samtidigt vill man ju inte göra en god gärning när man hyr lägenheten. fan fan fan.




jag har tagit lite fler kort också.





jag försökte ta nån hyffsad bild för att kunna skryta med mitt "jag-bor-nära-älven"-snack.






















lite nära är det väl ändå? :) tycker det syns dåligt.












någon kanske förstår!



köket. jag tror det är första bilden på köket? jag är väl medveten om att jag håller på att skriva/visa lägenheten som folk gör när de köpt hus och renoverar! jag har bara förbannat lite att göra om dagarna och försöker hålla mig själv sysselsatt, okej?

ni kan ju blunda för min plåt som står på spisen (den med tre plattor)
som sagt kommer den andra delen av köket att visas upp här när möblerna är på plats.













jag har även fotat hallen.. samt de enda garderoberna som finns i hela lägenheten....
↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓







så. nu har jag dödat några minuter.
jag har även sett gossip och one tree hill.

SPOILER
dan´s fru, är hon inte med i någon annan serie? typ OC eller något sånt? jag blev psyk när jag såg henne. SPOILER SLUT

jag ska ta och göra något vettigt nu. typ försöka få tag på annafena eller något
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect my spare time!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag tycker iaf det är kul att du lägger in bilder så jag får se hur ni bor.. För jag har ju ingen anning annars.. hehe..

Men du Dans fru hon har ju varit med länge i one tree hill. Hon gick ju tillsammans med Nathan, Lucas å alla dom.. Det kommer du väl ihåg. Men hon har ju alltid varit lite av en bitch.. Oj nu kanske jag spoila.. men men..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback