call me!

jag åkte till viktoria igår kväll. vi efter idol och wii gick vi en promenad tillsammans med isabella och felix (felix = en hund) på promenaden mötte vi stefan ryder som höll på att träna två stycken mellan stora hundar i området. det var hundar som gjorde utfall mot andra hundar och folk om jag fattade det rätt. isabella hade tränat med sina hundar med han och hade gjort enorma framsteg!! fan vad kul!! the dog whisperer from piteå :)

'annars travar vi på här. köksgardinerna är uppe (wow) dock är det en gardin som jag köpte för att ha i sovrummet :) jag får visa senare när det känns mer OK att lägga upp bilder på den här röran. jag tänker inte sluta tjata om köksmöblerna.

sen en allmän fråga:
är det bara jag som inte kan ringa eller skicka sms?
jag blir tokig. okej, inte så tokig. men det känns.. låst.
näfan. jag kan inte ligga under fliten längre. UPP och UT!
annafena. nu går jag :)
'kom ihåg att det var här ni hörde det först



respect "hallebopp"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback