då ska vi se



1a september 2009 betyder för mig att det är dags att flytta igen. sen 2006 har jag flyttat sju gånger varav sex gånger till en egen lägenhet. det är dags att stanna upp nu känner jag!

jag är lite stressad utav att mitt köksbord bara står grovslipat nere i garaget, stolarna är sådär färdiga och kökssoffan har jag inte ens börjat sandpappra. jag som har tjatat och gnällt över det där köket! dåligt sara, dåligt.
ett till stessmoment är att jag är riktigt, riktigt fundersam till om jag får plats med tvättis och torkis på toaletten. jag tror det kan bli trångt. men eftersom jag är så liten och nätt blir det inga bekymmer! ;)

det ska bli skönt att flytta samtidigt som det känns lite små trist att åka. mest för bekvämligheten och att jag inte alltid är ensammen hemma. riktigt bekvämt med hemmalagad mat varje dag, alltid mat i kylen, hundarna får gå ut före kl.06 på morgonen. det har gått riktigt bra att bo här törs jag påstå, två månader har svischat förbi väldigt fort!

skoj är på "semester" som jag valt att kalla det i sunderbyn hos dannes familj. andra natten nu, men hon behöver få skämmas bort lite! dessutom är det skönt att slippa tänka på henne i flytten, nellie klarar sig alltid. hon är en liten stjärna.

 

 



på tal om nellie, jag låg igår natt och funderade på vad jag skulle hitta på när vi börjat komma ihåg i lägenheten. jag tror att jag ska börja köra med lydnads grejen på riktigt!
vet bara inte vad jag ska lära henne? tips? fot? stanna? inkallning? backa? jag har mest kört på att hon ska sitta kvar och sen inte röra sig ur fläcken. det sitter fint nu. iallfall när man kör med godis ;)

nu är lånesläpet påväg mot mig. kanske borde rulla ur sängen, packa ihop alla kläder, allt skit som ligger utspritt över Hela rummet och börja få iväg grejerna. åka till kalles och tömma magasineringsboxen osv. kan bli övernattning där redan nu inatt, bara sängskruvarna hittas.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback