dagens outfit + annat

idag har jag valt en grön/blå större tröja och ett par hippa röda mjukisbyxor från teamsportia. det var det närmasta jag kunde hitta när annafena plingade på min dörr när jag låg och sov. vad tycks? jag tänker inte berätta vart något annat kommer ifrån, för alla "fjårtisar" härmar mig bara. asså gud skaffa en egen stil och kopiera inte min.




igår var jag på hundhuset.



jag ser dåligt själv hur bilderna ser ut, hoppas de syns bättre när jag publicerat. kolla vad tassa har blivit stooor!! hon är så jävla gullig och super duktig!
jag hade bara med mig skoj igår, jag orkade inte ta med båda två. nästa gång får väl nellie följa med, så ingen blir svartis.

kom ihåg att det var här ni hörde det först

 

 

respect tassa!!


Kommentarer
Postat av: marie

haha jag gillar din outfits sara :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback