dra på faan!!



det måste vara den vackraste hunden jag har sett. hellvitto. kolla in hunden!!! en vacker dag ska jag ha en sån hund. åtminstone samma ras. det är en flatcoated retriver för er med ett slakt öga.
bilden är snodd rakt av från blocket. hunden är ett år och hon ska få nya helsyskon, alltstå ingen avel på henne eller försäljning.

minns någon rasen kaukasisk ovtjarka?? den där livsfarliga vovven som är heelt galen? kolla youtube. jag höll på att trilla av stolen när jag såg att de fanns ute på blocket. inte dyrt heller, vem som helst kan köpa den där hunden som är farligare än en laddad pistol. (länkarna är bara två st annonser på blocket på rasen) jag vet att det är "ägaren" som påverkar hur hunden blir. men fan heller vad det häller ovtjarkan!! jag är RÄDD. punkt.

j kör premiärturen på cykel mot konsum. imponderande!!
igår hade vi tvättkväll. vi gjorde allt lite roligare genom att ta en kall i tvättstugan :) lilla tanten med sin cavalier stog och tittade surt på mig och en lös nellie. j och skoj hade börjat med tvätten.

en annan vovvenyhet är att brevbäraren är rädd för nellie. R Ä D D! hon skäller till när posten dimper ner på hallgolvet och brevbäraren blir rädd. jag fick reda på det när jag skulle gå ut med tjejerna. mötte brevbäraren som kom upp ifrån. tjejerna satt utanför dörren medans jag låste. nellie skällde liiite liite när hon hörde någon ovanför oss. ärligt så har jag fan aldrig hört någon där uppe förr. stackars brevis blev rädd och jag försökte förklara att han bara överaskade henne när vi hörde honom där uppe. "jag är också rädd". jahaapp.. är man rädd så är man.


OCH EN VIKTIG SAK:

är det bara jag som har problem med min mobiltelefon?? jag kan fortfarande inte ringa. "begränsad tjänst". jag ska stoppa in mitt simkort i j:s mobil senare när han återvänder från mjölkis. jag blir gaaalen!!!!! "välkommen till telia mobilsvar tillhörande... " skjut mig redan nu.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback