du måste ha fart för att komma framåt!

den här morgonen har jag latat mig! låg och funderade samt små drömde lite. drog iväg ett sms till annafena som hade fullt upp med att ordna med turkiet-resan! växla cash och sånt där.

"no-name" ringde och skulle komma förbi lite senare. jag ska pinna ut med hundarna innan det är dags för besök. "no-name" skulle bunda lite först. coolers. (jag dör inombords)

ut med tjejerna and theen?? jag borde fotografera mig så jag får ett nytt körkort. är lite långsamt utan ett vanligt leg. ska nog ta och ordna ett vanligt leg som de utan körkort "kör" på. men jag vet inte hur man styr upp det? posten? banken? huhh? google.se!! :)

kom ihåg att det var här ni hörde det först

respect webbradio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback