kändisdjungeln



självklart ser jag kändisdjungeln som börjar efter idol. självklart ser jag till 80% på det bara för att jag saknar typ nästan alla tv-kanaler.
och självklart, ska pippi vinna. jag ringde till och med och röstade. när jag har ringt till andra tv-program för att rösta har man ju fått höra typ " hej det är magnus samuelsson, jag tackar för din röst" eller liknande. när jag ringde på pippi fick jag höra :


david hellenius röst som säger att det är han och att jag har röstat på inger. men jaha. vad i helvete.
jag ringde ju lite, lite för att jag ville höra vad hon skulle ha för inspelat svar när man ringer. men jag har iallafall ringt en gång!! jag tycker förresten att den där bruttan som hade ihop det med tennis-björn kunde ta och packa ihop.




som sagt, skicka sms och säg att det är ni till mig. hemskt gärna. även mamma! mini-me gjorde en fin insats för några minuter sedan.
nje, nu ska jag kika lite till på djungelboken ;)
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect pippi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback