lite smått , men ändå inte

jag tog det bananas på morgonen. en timme dusch/bad innan jag började göra några seriösa anstängingar. mitt mål för dagen var att cykla till storheden! "det är ju så nära" som jag brukar häva ur mig.
ja, det är ju inte svin långt. det är en liten bit, men inte så farligt att jag inte kan cykla igen. men det var bra längre än vad jag trott.

utanför affärerna fick nellie och skoj troget och totalt utan val, sitta och vänta. på sista affären hörde jag skoj skälla, lät nästan som att hon var inne i butiken och skällde efter mig! jag höll på att bli galen. jag kastade grejer i korgen, stressade i kassan så han bakom fick lasta upp det sista ur min korg. gulligt.
åååhh hundjävel. vad fan har hon börjat med?? ingen av de har varit skälliga. sen när har skoj varit osäker? jag fattar ingenting. tillbaka till ruta ett. fan fan fan. det är fan jonatans problem nu, jag tar nellie! (ja jag är på ett sämre humör just nu)

saken blir inte bättre utav att vi nästan totalt saknar vettiga tv-kanaler. svt 1,2 samt tv4 och 6an.
något som heter cranford sänds på ettan.
debatt följt av vetenskapsmagasinet på tvåan.
tv4 har tipslördag i typ två timmar, tills fotbollen börjar.
sexan kör formel 1 och har inget vettigt att sända föränn kl.19 då simpsons startar.
vilken lycka!

jonatan jobbar till kl.23.15 och jag får köra en härlig lördagskväll solokvist! jag har ju alltid tv:n som back-up (hahaha IIRONIII) kanske kan roa mig med att söka efter minneskortsläsaren så mina bilder från kameran och mobiltelefonen kommer in i år. SKÅL!
kom ihåg att det var här ni hörde det först



respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback