möö..mööö...möffins!!

tidigare idag hängde jag en kortis med annabena. vi var kulturella efter storheden svängen och besökte kulturens hus. det var en klockren utställning av russin där! om ni är i stan, ta en sväng förbi utställningen och checka! russkilde var bäst ;) lånade en bok på bibblo också!! anna såg en turk utklädd till en neger efter kungsgatan också! hahahahhaha.

dagens goda gärning blev dagens bästa tanke dessutom. utanför willys kom en kille fram till oss och frågade på engelska om han kunde få pengar till lite mat. nej tyvärr din dreadskille utan skor.
med lite dåligt samvete köpte anna 4st bananer som vi tänkte ge honom. men han var inte kvar.. så han blev utan bananer. på willys köpte jag mjöl, socker, bakpulver, kakao..ni fattar. bakgrejer. min plan var att baka muffins!

jag har försökt att sluta godkänna att jag har blivit så fet det senaste.. 1-2 åren nu. jag cyklade som bekant till storheden och tar liite längre promenader med hundarna. inte nu 1h varje gång, men... lite längre. idag lämnade jag bilen på kvantum ca 15 minuter innan jonatan slutade jobbet. jag tog med hundarna på en promenad hemåt. jag trodde att jag skulle hinna kanske.. till mjölkudden, halvvägs till draggen typ. ICKET! jag hann hela vägen hem. det var inte ens långt. vad i helvete? 20min tog det med två pissande hundar! strongt.

väl hemma och efter att jag fick vänta en stund på jonatan på parkeringen, kom mamma och pappa på besök. fick höra att prinsen inte mår så bra. eller ja, han verkar inte lida men han har något fel bakom örat. jag hoppas att det inte är så farligt. bara smörja in med någon kräm och tömma ut på var/blod/vatten.

muffinsbak efter middagen. köttfärsbiffar med bacon och min sallad. avocado, gurka, spetspaprika och mosad fetaost. igår åt vi köttfärssås och pasta, jag har lite dåligt samvete för det ännu. tänkte springa en bit imorgon.. springa är lika med gå en lyktstople och gå nästa. hastigheten på mitt springande är SÄMST! folk kan fan Gå om mig! :)

njää jag ska se på dexter nu. vi ska till TVÄTTSTUGAN igen!!! tvätt som snurrar runt as i write!
OCH LINNEA PINNA IN PÅ SKYPE NÅGON JÄVLA GÅNG! :)
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect




Kommentarer
Postat av: Anna

Zilla ville dö. Hon trodde jag köpte en klase bananer åt en neger med dreads utan skor. :D haha

2009-09-15 @ 00:15:41
Postat av: sistaah

Jaa det skulle ju varit roligare om det vart en neger som stod o tiggde pengar till mat.

2009-09-15 @ 18:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback