push it!

vi stänger in det i en burk. så.


idag ska jag försöka få något gjort här. dock är det bara städa jag kan göra. knappt det heller pga lulebo. ja, lulebo för skulden för väldigt mycket. anledningen för städningen beror på att jag fortfarande inte tar mig in i något sophus eller tvättstuga. grattis.



vi har varit och kört runt hela halva luleå i fredags. nellie hade slut mat. på djurmagazinet upptäckte vi att de hade högt hennes mat Igen. 699:- för hundmat. hon äter royal canin energy 6900, tror jag?
vi kollade lite efter något liknande för en billigare peng. aldrig att jag köper pedigree eller doggy!! här ska vi ha riktig mat :)

på granngården hittade vi carrier. jag är lite skeptisk fortfarande men vi får se hur det går. vi testar den här säcken nu. 379:- kostade säcken som kommer räcka ungefär 5-7 veckor om jag får gissa.


nu har de ätit och ska ut. yäck, ut. fortfarande lite läskigt, men jag tar mig iallafall ut. det är åtminstone ljust ute!! nej, ner i burken och locket på.


kom ihåg att det var här ni hörde det först

r
e
s
p
e
c
t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback