thick as thives.. idol!


i kändisdjungeln vann inte pippi utan en bonde. okej.
i idol är min favorit ute, hur mycket favorit kunde hon ha varit eftersom jag inte ens vet namnet på tjejen? :) nåja, hon var grymm.
min nya favorit är :

jag är med stor säkerhet inte den enda som lägger sin röst på henne. hon och tjejen utan namn var mina favoriter. jag har ingen karl-favvo ännu. kanske den där... (galen namn-chansning) erik? han med igelkottefrilla.

nu är jag väl en idol-nörd. officiellt. eller, tv4-nörd. jag skäms inte en gnutta! jag är en stolt nörd! (törs mest skriva ut det pga mitt otroligt höga läsarantal) KOM IGEN NI VET ATT JAG SKÄMTAR!

...och sistaah och annafena som pyser till turkiet imorgon. vilka små råttor! jag är inte ett dugg avundsjuk! inte en dutt.. :) for real är det kul att de åker iväg igen! om jag inte minns helt fel är det en liten anniverary som firas. typ 100 år som förlovade och 150 år som vanligt hålla i handen/puss grej.

nu över till något annat. thick as thives resenseras imorgon. för nu börjar filmen!
kom ihåg att det var här ni hörde det först

 

respect mariette! WORD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback