till er som inte bor i stan


jag smyger sakta in med bilder från nya lägenheten. jag har fotat Utanför toaletten.. bara så ni förstår att den inte alls är speciellt stor. (jag gråter fortfarande blod över att tvättis och torkis inte fick plats:/ )


lilla balkongen.. men den är lite större än vad som syns. bilden är mest för att visa hur min "baksida" ser ut. det är älvgården man ser där vart bilarna är parkerade. nästa gång ska jag sticka ut kameran lite från balkongräcket så ni verkligen förstår hur nära jag har till älven :) tji.
bilder på resterande delar av lägenheten kommer då köksmöblerna är på plats och sovrummet tapetserat. eftersom vi har sovrumsmöbler i vardagsrummet nuuu.. jag och tjejerna :)

så, någon som blev lite klokare? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback