trött fisk!

nu har jag styrt upp ett och annat! vi har nu två taggar till soprummet/tvättstugan. tvättmaskinen och tumlaren hamnar med stor säkerhet på blocket nu :/
riktigt spännande att pinna in i tvättstugan. bokningsystemet var ju riktigt flashigt! tagg och grejer. jag tror jag blev vän med systemet rätt fort faktiskt!!
nu är det andra dagen i rad som vi kutar dit mitt i natten. måste pinna dit igen snart, uääk.

jag läste btw på nsd.se eller kuriren.nu att google har varit och fotat luleå!! jag som har tagit promenader i stockholm tidigare för att få en bättre bild av hur mia bodde. nu kan man ju snoka som fan i luleå! livsfarligt för fan.

guuud vad jag börjar längta efter köksmöblerna!! två stolar är fortfarande allt. bordet svider nog mest.. men det är ett tag kvar. måste köpa klinkers också. kommer ta år det här. det står fortfarande kartonger fan överallt.

något annat än tvätt, flytt och sånt. jag har varit på stan idag en snabbis med annafena. min shopping bestod utav att besöka ica för att köpa pålägg och vanliga subs.
skoj kom hem idag också. hon har varit i sunderbyn (i vanlig ordning kan man nästan säga nu)
hon fick ju "taxi" hem och allt. tur som fan att jag inte mötte någon granne påväg ner.. :) blött hår i en pippisvans som rann ner, inga strumpor och jag kastade på mig kläderna. puh! jag har inte sett röken av någon granne? inte sen vi flyttade in och en granne idiotförklarade mig bara för att jag sa HEEEEJ. ja, jag vet jag är störd och grannarna är rädda för mig ;)

nä nu ska jag nypa jonatan i magen och hämta lite tvätt.
kom ihåg att det var här ni hörde det först

respect mitt larv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback