drömmer mig bort..




jag börjar bli stöörd. jag vill börja jobba Nu. jag vill köpa och fixa massa grejer.



jag har suttit och drömt mig bort nu. fönstershoppat :) mest den där köksstereon! som jag skrev på facebook tidigare så skulle det sitta jäkligt bra! på sommaren så drar man igång spotify i stereon och ligger på balkongen och flottar! hur bra blir inte det? och då måste man ju ha något att sitta på där ute. samt något bubbligt att dricka! sen ska det ju diskas.. osv osv. ni är med va?

den röda bänken får gärna vara svart. det känns lite stört att inte ha en tv-bänk! det ser lite stökigt ut, även om det är nystädat. mhm.. vi får se.

fuck. jag måste gå ut med hundarna, sen bada och kanske belöna mig själv med lite ostbågar? beach 2010 har jag ändå strykit redan 2008. "..so 2008, ur so 2000 and late" ;)


HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback