ett bad senare..

ni får skrika åt mig nu! jag har fullt med vatten i öronen!! grymt störande. känner mig lätt skadad när jag sitter och rycker stup i kvarten.

promenad till stan.
snabbvisit på åhléns
4 m tyg rikare och 200kr fattigare
bussresa hem
kycklingsallad och quiuna till middag

bara för att göra det kort. jag fick också se när de rev fritz olsson-huset.
sprang in på lindex eftersom jag fick syn på en snygg klänning i skyltfönstret. men eftersom det är dragkedja på baksidan och det bara fanns i strl 36 så blev det inget kap. inte ens på hemsidan fanns det :( jag som ville se lite frän ut på valborg. jag minns inte ens när jag köpte ett normalt plagg till mig själv. kutar omkring i mjukisbrallor som att det vore det enda som gick att köpa! uääk. ett stockholms besök i sommar är ett MÅSTE!

bara så ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback