förra veckans bilder kommer hääär

nu har jag äntligen fått fingrarna ur röven och pillat in några bilder på datorn. bara sisådär en vecka senare :) allt är som det ska. några bilder från när mia och andreas var här och försökte tömma baren ;)



vi träffade donken som köpte tre stycken shots till andreas! han fick i sig två innan mia stoppade honom :) vilket var rätt bra gjort. donken berättade att han brukar supa ner varenda kotte med den där kombinationen.



ni behöver ju inte skratta ut mitt flottiga face totalt nu, men jag bjuder på den.








dagen efter satt vi och spelade wii. detta är mia och andreas som spelar. lite små kul med samma poäng hela vägen! det var en super helg!!!



...och när jag lika tömmer kameran slänger jag in en bonusbild:





under veckan har jag inget speciellt att rapportera in. ja, jonatan blev ett år äldre men det har jag redan vidarebefodrat. vi pinnade ut på allstar igår! jag jonatan och heidi. träffade lite människor och tappade räkningen på hur många öl det blev! en kul kväll. vi kom hem rätt sent för en gångs skull.
jag lever idag dessutom. lite nervös över hur jag ska göra med min matsituation bara! 

jag ska nu fortsätta se svtplay - så ska det låta. vilket härligt söndagsnöje.
kom ihåg att det var här ni hi hörde det först!


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback