hahaha

40min och inne. blöt stor vit hund. luktar mumma.

"baaara titta inte hälsa, var fin nu, bara titta, nej du får inte hälsa, kom nu.." osv osv.
jag var tvungen att stanna och se hur det gick för tanten med den svarta hunden. nyfiken i en strut efter att ha mött henne x-antal gånger.

"ja. han är lite bångstyrig, hihi" - tant
"jaa, jag vet, jag har också gått genom den perioden" (ljug från min sida)
"ja han är ju 4 år...." - tant
"jaa.. dom här är också 4" (mer ljug. nellie blir 4år i sommar och skoj 3 år lite senare)
hunden låg och kromade sig efter marken och nästan vägrade att gå. trots att jag stod nere på gräsmattan och väntade.

kanske inte så kul att läsa om, men jag hade grymt kul! :) jag har skrattat mig andlös inombords när jag mött henne tidigare. "baaaara titta" haahahha.
men jag har för mig att hon brukar ha två hundar? äh. kul var det iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback