jag tycker inte om vädret idag

jag cyklade till stan igår och mötte jonatan, sen cyklade jag till mcd och "omvägen" tillbaka. plus några vanliga promenader runt tuna.
idag verkar väderguden vilja hålla mig inomhus. jag har inte tagit ett steg utanför dörren ännu! hundarna har dock varit ut på något mystiskt sätt.

jag var ju pepp på att glida runt och spana in brasorna! skit skit skit. jag kommer att se dom trots vädret, men jag kommer inte vara på mitt bästa humör!

jag har ätit en stadig frukost till och med. fast det borde kanske räknas som en brunch, eller lunch.
jag åt bacon och ägg. jag har dille på quinoa så jag blandade i lite sånt också. till det dricker jag tropicanas "smooth style" bara för att jag inte tycker om juice med "klumpar" i. (klumpar = fruktkött)

jag pratade med pappa igår. han var i stugan och hade monterat upp hammocken. den hade blåst omkull och slagit ut parabolen! det kan inte vara så spännande att sitta i stugan med ett sönder bläddrat aftonblad, utan tv och utan sällskap!

jag tänkte se nya greys anatomy tidigare, men självklart var den trasig. självklart.
självklart har vi nytt virusprogram som måste söka genom hela datorn som gör att jag inte ens kan se på play-kanalerna. därför sitter och jag surar vid den bärbara datorn just nu. jag ska nog ringa till pappa och kolla hur han mår i stugan, utan tv och utan sällskap! :)

kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect valborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback