Leos lekland, bättre sent än aldrig! :)


selma får bråttom när jonatan kommer farande :)


det andra barnets hår var rätt kul! den rutchkanan var selmas favorit!
en annan fegis vågade inte ens åka! jag tänker inte nämna mitt eget namn.. ;)


selma och jonatan har landat i ett bolhav!


aldrig en sur min från den flickan! :)


hahahhaa :)





jag vill bara varna föräldrar för lite våldsamare bilder nedan ;)

snurr..

håll.. håll.. :)


neeeej :) vilken klockren bild! borde nästan ramas in!

avslutningsvis:

som sagt, hur glad tjej som helst! lite svett har ingen dött av ;)
det är såna barn som gör att man själv vill ha en likadan!



tack för lånet! :)


Kommentarer
Postat av: Johannah & Selma

Selma blev glad och jag med!

2010-04-29 @ 05:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback