let the sun shine in

jag ligger på soffan och lyssnar på thåström via spotify i mobilen. ser solen lysa in genom persiennerna. jag har redan varit ut en "sväng" med hundarna. heidi behövde lite back-up med sia idag, vilket bara är kul.

jag passar på att fördriva tiden här eftersom jag väntar på heidi. stackars tjej, hon har ingen cykelnyckel eller jacka. inte ens nycklar in till lägenheten. vilken sjujävla tur att jag sitter och ruvar på extra nyckeln.
mördarpromenad väntar. egentligen cykel, men eftersom hon inte har en cykel att låna och är "utelåst" från sin egen cykel så gör vi såhär istället.

kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect flin-puckot (enligt bild nedan)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback