måndag..

totalt värdelös dag. någon kanske skulle säga att det är någon start på en vecka.
inte nästa måndag men sen, då börjar jag jobba. shit, det går fort i svängarna nu. jag drömde faktiskt något ssab-relaterat inatt! fråga inte vad det var, för jag kommer ärligt inte ihåg :)

utvilad och har stigit upp för ett tag sen. duschen väntar, kycklingsalladen (med quinoa i en egen burk) väntar, hundarna väntar, stan väntar. min mobil borde uppsökas också. den verkar inte vilja vara med på måndagar och gömmer sig i en mysig ficka elller något!

balkongen tar sig, sakta med säkert. 4st plankor kvar att spika. mattan är dammsugen. kuddarna är inköpta. madrasserna är på björx och väntar på tyg och att bli tillskurna. därav - "stan väntar".

jag tror att jag har hittat våran extra nyckel! den har varit borta i.. ja en tid nu. om jonatan hittar sin nyckel så törs jag säga att jag verkligen har hittat extra nyckeln. jag ska köpa ett senilsnöre och fästa alla "extra nycklar" på. jag vet hur det kan gå :/ heidi har haft otur och fått sin jacka stulen med ett gäng nycklar i. + tidigare missar :/

btw så har jonatan fått soda streamen av mia och andreas nu. den fungerar som en klocka! :)
jag har inte ätit en hel påse ostbågar den här helgen heller.
jag gick en lång kvällspromenad igår. jag brukar inte gilla längre än 10mins kvälls-kiss. men 30min fick jag ihop.

nu ska jag se senaste desperate!
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback